onsdag 13 augusti 2008

Jag har blivit utmanad...

...av Pex http://crochetra.blogspot.com/

Så här går det till: Svara på alla frågor. Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem på deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

Öva på att säga hej-då till sonen på dagis.
Ringa till tandläkaren och boka mitt första tandläkarbesök på typ 100år...
Göra några olika förslag på inbjudningskort till kusinens bröllop.
Skriva ett brev till min mormor.
Laga middag

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Oj, få se nu... Då var jag nog i full färd med att packa mina resväskor och flytta till London, eller så hade jag precis kommit dit och yrade runt för att hitta ett rum att hyra som var större än en skrubb och inte kostade som en mindre villa i Sverige...

Ställen du bott på?
Östersund, Malmö, London, Florens

Fem saker som du skulle göra om du var biljonär?
Få panik över vad i all sin dar man gör med så vansinnigt mycket pengar!
Köpa ett hus så vi slapp trängas 4 pers i en tvåa.
Köpa årskort på flyget till min familj och mina vänner så vi kunde ses ofta, ofta!
Starta ett kulturhus och bjuda in massa spännande människor.
Skänka bort pengar.

Jag utmanar.... eh, jösses jag är ju så ny på det här med bloggande så jag vet inte... Jag utmanar väl er som läser min lilla blogg (vilka ni nu är) att svara!

Inga kommentarer: