söndag 13 juni 2010

Sommar!

Nu är det äntligen sommar! Om än regnigt, så officiellt sommarlov både för mig och sonen! Alla uppgifter är inlämnade och sonen är ledig från dagis (eller oj, nej förskolan! Jag ska lära mig säga det nu, fick en utskällning av sonen häromdagen när jag sa "dagis". "Man får ALDRIG säga dagis! Det heter förskola!!!" bannade han) Det har varit en otroligt stimulerande termin, jag har lärt mig massor och haft jätteroligt, men nu ska det bli skönt med lite ledigt och fokus på annat... Har ett och annat att dela med mig av, både från mina kurser, allmänt pyssel och livet, men håller er på halster lite... Just nu blir det ett sommarkort, som jag gjorde till förskolan, men det kan tjäna för att önska er glad sommar också!


Smultronstrået går att ta loss från kortet så att barnen kan leka med det sedan (de har redan en skål med virkad frukt som de fick i julklapp). Mönster till smultronstrået hittar ni här, jag har bara gjort det kortare för att passa mitt kort.

Hoppas ni njuter av sommaren!

Inga kommentarer: